دلم گرفت ای همنفس

فاصله عاشقی

مترجم خوب کسی است که سکوت را ترجمه کند...

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

دلم گرفت ای همنفس

 

 سکوت میکنم به احترام ان همه حرف که در دلم مرد

خدا چرا دلِ منو شکستن؟؟؟

چرا دستایِ عشقمو به زندگی نبستن؟؟؟

دارم می سوزم...

چرا رها کردی میونِ راهم؟؟؟

می خوام بمیرم ولی بی گناهم...

دارم می سوزم... دارم می سوزم...

بذار بسوزم...



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت1:01---22 آذر 1392
کاش بودی و میفهمیدی وقت دلتنگی یک آه چه وزنی دارد!



لطفاهی نپرس دلتنگی چه معنی دارد؟!



دلتنگی معنی ندارد... درد دارد...


حبیب
ساعت17:37---13 مرداد 1392
کجا رفتی پس ..........رفتی به طراحی کردن؟

حبیب
ساعت17:18---13 مرداد 1392
مگه طراحی هم انجام میدی .چرا پس تو وبت نمیزاری؟

حبیب
ساعت17:16---13 مرداد 1392
سلام سحر خانوم مرسی از تعریفت .نگران شدم خیلی وقت بود نمیومدین .ایشاا... که هرجا بودی بهت خوش گذشته باشه
پاسخ:سلام ممنونم .اره طراحی میکنم خیلی کم.ولی به شما که نمیرسیم استاد


حبیب
ساعت16:15---30 تير 1392
سلام خیلی ممنون از تعریفت .اونقدرا هم کارام خوب نیست ................شما هر موقع بخواید میتونم بهتون یاد بدم ...

درضمن من شهریور نمایشگاه از کار اکرولیک دارم خوشحال میشم بیاد
سلام خواهش میکنم .شکست نفسی میکنید کار خوب خوبه دیگه ممنون .خب ادرس نمایشگاهتون کجاس؟


,m
ساعت22:56---29 تير 1392
سلام وبلاگ خوبی داری به وبلاگ من هم سربزنید خوشحال میشم ونظر دهید مطالب/عکس....خوب داردmra-akbari.loxblog.com
پاسخ سلام ممنون باشه ادرس وبت رو نذاشتی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ شنبه 29 تير 1392برچسب:, ساعت 22:45 توسط سروش،سحر